bio-alga.si uporablja piškotke za zagotavljanje spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Zaprite okno in se z nadaljnjo uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.
Preberite si pogoje poslovanja na strani bio-alga.si:pogoji poslovanja

© dizajn reb.si
® ™ bio-alga.si - vse pravice pridržane

Bio-Alga - Splošni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani, zato se smatra da je vsak kupec spletne trgovine seznanjen z njimi.


Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine bio-alga.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).

Kupoprodajna pogodba je sklenjena takrat, ko jo ponudnik potrdi, kupec pa dobi potrdilo o zaključenem nakupu. V tem trenutku so vsi pogoji fiksirani tako za kupca kot za prodajalca.






TRGOVINA

GALERIJA

Splošni podatki podjetja

S spletno trgovino bio-alga.si upravlja podjetje Matic Cesar s.p.,Kajuhova ulica 7, SI-2380 Slovenj Gradec, matična številka 8280681000, davčna številka 37076779 ( nismo davčni zavezanec ).

Datum vpisa pri registrskem organu:

Registrski organ: 0

Povezava do AJPES izpiska

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine bio-alga.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).

S spletno trgovino bio-alga.si upravlja podjetje Matic Cesar s.p.,Kajuhova ulica 7, SI-2380 Slovenj Gradec, matična številka 8280681000, davčna številka 37076779. Spletna trgovina je namenjena tako prodaji izdelkov, kot tudi predstavitvi izdelkov ki niso predmet spletne prodaje.

Splošni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani, zato se smatra da je vsak kupec spletne trgovine seznanjen z njimi.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-mail, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane uporabnika vračilo artikla
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike z uporabniki.

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake

Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z določbami VZPot oziroma v enem letu za rabljeno blago.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake

Naročanje

Naročanje je mogoče 24 ur na dan, vse dni v letu. Kupec izbira in naroči izdelke, ki se nahajajo v spletni trgovini. Potrošnik lahko po oddaji elektronskega naročila v 24 urah odstopi na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@bio-alga.si

Cene


Cene v spletni trgovini so označene v evrih. Cene so zagotovljene na dan naročila in se lahko dnevno spremenijo. Vse cene vsebujejo DDV. Slike izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Postopek nakupa


  • s klikom na gumb "košarica" artikel dodate na seznam vašega naročila
  • s klikom na gumb "košarica" na spodnjem levem kotu pregledate seznam vašega naročila
  • izdelek iz košarice lahko odstranite s klikom na gumb "košarica minus"
  • po pregledu naročila kliknete na gumb "potrdi izdelke"
  • vnesite in preverite svoje podatke in kliknete na gumb "potrdi podatke"
  • izberite način plačila
  • za zaključek naročila kliknete na gumb "zaključi nakup"
  • na vaš email boste dobili potrditveni email, prosimo preverite tudi vsiljeno pošto.

Ponudba

Cene jasno predstavljene na strani izdelka veljajo za vse kupce spletne strain bio-alga.si. Vse cene so v Evrih. Cene ne vsebujejo stroška dostave in pakiranja, razen če ni to izrecno navedeno drugače. Matic Cesar s.p.. si zaradi narave poslovanja pridržuje pravico do dnevnih sprememb cene.

Trudimo se, da je tako ponudba artiklov kot tudi njihova cena kar najbolj ažurna. Kljub trudu pa se lahko zgodi da določenega izdelka ni na zalogi ali je pa podatek o ceni napačen. V takšnem primeru ponudnik vedno omogoči kupcu odstop od nakupa in omogoči rešitev, ki bo šla v obojestransko korist.

Kupoprodajna pogodba je sklenjena takrat, ko jo ponudnik potrdi, kupec pa dobi potrdilo o zaključenem nakupu. V tem trenutku so vsi pogoji fiksirani tako za kupca kot za prodajalca.

Plačilo in dostava

Kupec ima na voljo naslednje načine plačila:

  • plačilo z gotovino ob prevzemu na sedežu podjetja (osebni prevzem) ali ob dostavi (plačilo ob povzetju)
  • plačilo s plačilnimi karticami
  • prednakazilo na račun podjetja

Za nepravočasno poravnane obveznosti zaračunavamo zakonske zamudne obresti.

V primeru zamude s plačilom vam bomo zaračunali tudi stroške opominjanja ter vse stroške izterjave neporavnanih obveznosti, kamor sodijo tudi odvetniški stroški ter stroški sodnih taks in drugih pristojbin.

Cene prikazane ob artiklih v spletni trgovini ne vsebujejo stroškov pakiranja in dostave. Stroški pakiranja in dostave se obračunajo pri naročilu in so kupcu jasno vidni.

Kupcem sta na voljo za prevzem artikla dva načina dostave.

Prvi je osebni prevzem artiklov na sedežu podjetja Matic Cesar s.p., Kajuhova ulica 7, SI-2380 Slovenj Gradec.

Drugi način je dostava pošiljk s Pošto Slovenije. Glede na željo kupca Pošta Slovenije pošiljke dostavi na njegov ali kateri drugi naslov, v kolikor to ob naročilu navede.

Če se za način plačila izbere plačilo ob povzetju, mora kupec poskrbeti da ima ob dostavi dovolj gotovine za plačilo.

Stroški dostave po Sloveniji so navedeni v spodnji tabeli. Cene na spletni trgovini ne vsebujejo stroška dostave. Le ta se poračuna ob plačilu in izboru načina dostave in je kupcu jasno vidna na naročilu in računu.

V kolikor dostavljalec kupca ne dobi na navedenem naslovu, ga kontaktira na telefonsko številko, navedeno v naročilu.

Vračilo izdelkov ali odstop od pogodbe brez navedbe razloga

Skladno z določili 43.č člena Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) ima potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe in sicer na kontaktni elektronski naslov info@bio-alga.si, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti najkasneje v 14-ih dneh po sporočilu o odstopu. , Naslov za vračilo blaga prodajalcu:

Matic Cesar s.p.

Kajuhova ulica 7

SI-2380 Slovenj Gradec


Obrazec za odstop od pogodbe



Izdelke morate vrniti nepoškodovane v nespremenjeni količini in v originalni pripadajoči nepoškodovani embalaži, če je namenjena trajnemu hranjenju izdelka. Izdelke je potrebno vrniti kot paketno pošiljko in ne kot pismo. Izdelkom, ki se vračajo, mora biti priložena kopija računa. V kolikor ste že plačali dostavljeno blago, vam bomo vrnili kupnino, ki ste jo plačali za vrnjene izdelke.

Vračilo nepoškodovanega blaga v originalni embalaži v roku 14 dni od prejema, bomo upoštevali kot odstop od pogodbe.

V obrazec za vračilo blaga zapišite številko vašega osebnega računa kamor naj se nakaže vrnjeni znesek. V kolikor na obrazcu za vračilo blaga številka vašega osebnega računa ne bo navedena, vam bomo denar vrnili s poštno nakaznico. V primeru plačila s kreditno kartico vam bomo vrnili denar po kartici.

Denar vam bomo vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 15 dni od prejema vrnjenega blaga. Vrnitev izdelkov v 30 dnevnem roku se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, najprej pokličite našo tehnično službo na telefonsko številko: + 386 31 574190, kjer vam bo naše osebje lahko pomagalio s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu:

Matic Cesar s.p.

Kajuhova ulica 7

SI-2380 Slovenj Gradec

Če kupec takšnega izdelka ne prevzame v roku 3 mesecev postane last podjetja Matic Cesar s.p.. Možnost vračila ne velja za pokvarljivo blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

Dostava izdelkov

STROŠKI DOSTAVE
Blago pošiljamo preko podjetja Pošta Slovenije, s katerim imamo sklenjeno pogodbo. Cena dostave za področje Slovenije se zaračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenije za poslovne pakete. Pri plačilu po povzetju vam pošta zaračuna provizijo za odkupnino, ki znaša 0,96 EUR za pošiljke v vrednosti manj kot 96 EUR oziroma 1% vrednosti za pošiljke v vrednosti 96 EUR in več. Pri nakupu nad 100€ je dostava brezplačna. Izjema so težji artikli, kot sta pesek in sol do skupne teže 50 kg, in artikli z volumnom nad 1 m3 ter artikli, pri katerih je navedeno, da dostava ni brezplačna; za te artikle brezplačna dostava ne velja in se je treba glede cene dostave dogovoriti. Cena dostave, izpisana v postopku potrditve naročila, vsebuje vse stroške dostave, ki so dokončni. Ceno dostave za določene izdelke, ki zaradi svoje teža ali volumna presegajo standardne okvire računamo po kosu. V primeru, da boste v košarico vnesli takšne izdelke, se bo cena za njihovo dostavo izpisala v postopku za potrditev naročila pred potrditvijo naročila pod stroški dostave. Cena dostave, izpisana v postopku potrditve naročila vsebuje vse stroške dostave, ki so dokončni.
Za naročila vrednosti do vključno 15€ vam lahko zaračunavamo manipulativne stroške obdelave naročila in pakiranja v znesku 5€, ki se prištejejo znesku poštnine.

DOSTAVA
Vse izdelke, ki so na zalogi odpremimo v 2-7 delovnih dneh po prejemu Vašega naročila in plačila, če se dobavljajo na osnovi načina plačila po predračunu. Ob nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev Vas prosimo, da le-te vpišite pod opombe na dnu naročila. V primeru, da določenega izdelka nimamo na zalogi, Vas o tem obvestimo po elektronski pošti ali telefonu in se dogovorimo za dostavo naročenega izdelka.

Reklamacije

V primeru, da je prišlo do poškodbe paketa med transportom, ga takoj reklamirajte pri poštarju in nas o reklamaciji obvestite na info@bio-alga.si. V primeru, da ste prejeli napačen izdelek ali izdelek z napako, Vam ga bomo zamenjali ali vrnili Vaš denar.

Reševanje sporov in pritožb

  • Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
  • V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko + 386 31 574190, ali po elektronski pošti na info@bio-alga.si. Pritožba se odda preko epoštnega naslova info@bio-alga.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
  • Za primere reklamacija dostave, uveljavljanje garancije, uveljavljanje stvarne napake, lahko najdete informacije in natančne napotke glede samega poteka pritožbe na spletnem mestu www.bio-alga.si, v spodnjem delu/nogi spletne strani
  • Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
  • Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
  • V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem naslovu podjetja.
  • Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporovr.

Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Povezava : https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Varovanje osebnih podatkov

Vaši osebni podatki bodo skrbno varovani v skladu z veljavnimi predpisi. Podatki, pridobljeni ob naročilu blaga, bodo uporabljeni zgolj za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov ter ostale potrebne komunikacije med vami in Matic Cesar s.p.. V kolikor boste izrazili željo da reklamnega gradiva ne želite več prejemati, bomo to brezpogojno upoštevali.

Hranjenje naročila

Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Na zahtevo potrošnika le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov info@bio-alga.si ali pisno na sedež podjetja.

Varovanje potrošnikov

Pri prodaji spoštujemo Zakon o varstvu potrošnikov. Prav tako poslujemo v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu.

Podatki na straneh

Pridružujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev kot tudi pogojev spletne trgovine. Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti.



Bio-Alga kontakt

Pišite nam in z veseljem vam bomo posredovali vse informacije!

Vedno ste dobrodošli

Geokor, Matic Cesar s.p., geotehnične storitve

Kajuhova ulica 7, SI-2380 Slovenj Gradec

Davčna št.: 37076779

+ 386 31 574190

Mo-Sun 07:00-20:00

Tukaj nam lahko napišete vaše komentarje, predloge, pohvale, kritike ali naročila. Lahko pa nas kontaktirate kar tako. Vedno ste dobrodošli.

izpolnite kontaktni obrazec


Trudimo se, da je tako ponudba artiklov kot tudi njihova cena kar najbolj ažurna. Kljub trudu pa se lahko zgodi da določenega izdelka ni na zalogi ali je pa podatek o ceni napačen. V takšnem primeru ponudnik vedno omogoči kupcu odstop od nakupa in omogoči rešitev, ki bo šla v obojestransko korist.

Delite nas na socialnem omrežju

bio-alga.si

×

LIST

Izpolnite vsa polja!

podatki za pošiljanje

podatki za račun

Izberite način plačila

eur

eur

eur

eur

Preberite si pogoje poslovanja na strani bio-alga.si: pogoji poslovanja

Račun vam bomo izdali v pisni obliki ob prejemu naročila.

bio-alga.si omogoča spletno trgovino na območju RS

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila), to je, ko svoj nakup potrdi s klikom na »Zaključi nakup«.